Používá se především na výrobky z plastů. Brandují se jím především propisky, klíčenky, ale i drahé reklamní předměty jako powerbanky a USB flash disky. Lze jej použít i na hrnky, barva však není trvanlivá pro mytí v myčce nádobí. Podobně u kovových propisek je tu omezená otěruvzdornost, doporučujeme laserové gravírování. Velikost potisku pro jedno a dvoubarevná loga je do velikosti cca 7 cm a vícebarevná se musejí vejít do kružnice 50 mm.
Přímo do povrchu materiálu reklamního předmětu se laserovým paprskem vypálí logo. Je vhodné do kovu a dřeva. Reklamním předmětům dává punc vyšší kvality. Výhodou je luxusní vzhled a odpadá problematika otěruvzdornosti. U barevných kovových propisek je pak logo podle druhu podkladu kovově šedé. Pro vysoký efekt laserovaného loga byly vyvinuty speciální reklamní propisky, které mají brandovaný povrch barevný, v souladu s doplňky. Je to například model PRESA
Sítotiskem se tisknou reklamní trička i veškerý textil, i látkové i igelitové nákupní tašky a batohy. Dále rovné plochy diářů a zápisníků, ale máme i stroje i pro oblé plochy hrnků a některých propisek. Přímý sítotisk je postup nanášení barvy přes síto přímo na podklad. Je trvanlivý, a hodí se na řadu běžných materiálů.
Některé reklamní předměty jako například batohy nebo čepice se tisknou sítotiskovým transferem. Logo se nejprve tiskne na přenosový papír a pak se zažehluje pod lisem.
Mnohé předměty rotačního tvaru jako termoska a propisky se dají brandovat levněji na malou plochu nebo efektněji náročnější metodou, kdy se výrobek pod sítem odvaluje.
Po některé reklamní předměty z polyesteru v bílé barvě a také pro hrnky i další předměty se používá sublimační tisk, který napustí barvu přímo do materiálu. Výhodou oproti ostatním technologiím je neomezený počet barev, protože se tiskne plnobarevně. Je vhodný pro reklamní předměty z polyesteru, hrnky se speciálním povrchem, šňůrky na krk, utěrky na brýle, plážové žabky, podložky pod myš, některé deštníky a batohy.
Dává reklamnímu textilu reprezentativnější charakter než tisk. Používá se pro trika s límečkem, bundy, čepice. Pro každé logo se před reklamní výšivkou naprogramuje, počítač určí počet stehů a až podle toho vyjde cena. Mnohdy je vhodná i nášivka, tedy vyšití motivu na látku, která se pak našívá na oblečení. Tkaná nášivka – má výhodu jemnějšího stehu pro požadavek přesnějšího vykreslení složité grafiky.
Ražbu si objednejte pro diáře a výrobky z kůže a koženky. Hořčíková raznice vaše logo vytlačí za vysoké teploty do povrchu a získáte tak dárek s prémiovým vzhledem.
Umožňuje potisk reklamních předmětů plnobarevným tiskem, podle motivu i ve fotografické kvalitě. Zatímco u ostatních technologií se používají přímé barvy, každá má svou přípravu a tedy i cenu, zde je výroba reklamních předmětů posunuta na vyšší úroveň. Získáte tričko, propisku powerbanku s logem, barevnými přechody či stínováním.
Je jedna z nejefektnějších metod, jak obrandovat reklamní předměty. Motiv se tiskne digitálně na papír, který se následně zalije čirou pryskyřicí. Po jejím zatuhnutí je připravena samolepka s čočkovitě vypouklým povrchem. Používá se na rovné a tvrdé podklady, jako klipy reklamních propisek, metry, Speciálně designované reklamní USB flash disky.